Kirjoittamisesta voimaa- illat
Syksyllä 2026, ohjaajana Sini Sänkiaho kirjallisuusterapiaohjaaja, Psykologi.
Tule kirjoittamaan yhdessä muiden kanssa terapeuttisesti, jossa ei ole tarkoituksena saada aikaan jotakin hienoa tekstiä tai runoa, vaan käyttää kirjoittamista omien tunteiden niin ilojen tai surujen ilmaisuun. Tarkoitus on tehdä lyhyitä kirjoitusharjoituksia. Syntyneitä tekstejä voimme lukea toisille, ja keskustella niistä.
Mukaan mahtuu 10 hlöä. Ryhmä on täynnä, mutta voit ilmoittautua varalle. Illat toteutuvat kuukauden ensimmäisenä tiistaina: 4.8., 1.9., 6.10., 3.11. ja 1.12. klo 17.30-19, kahvit klo 17 ennen iltaa.
Ilmoittautuminen ryhmään 25.6. mennessä NNKY:lle Outille p. 041 310 4514 tai toimisto (at) knnky.fi.